10 Simple Sfaturi De Viață Sănătos Pentru Ziua Pământului

sfaturi de sanatate

Aruncă-ți ochii asupra ta la locul de muncă. S-ar putea vedea, peste 100 de persoane. Din punct de vedere statistic cinci de angajarea sau os-inactiv frați va fi mort înainte de a ajunge la vârsta de pensionare.

Fiind activă și menținerea o greutate sanatoasa, de asemenea, ajuta la prevenirea bolilor cardiovasculare, principala cauză de deces în Statele Unite. Aproximativ 60 la suta din barbatii de peste 60 de ani și femeile de peste 80 de ani va experimenta majore ingustarea arterelor.

În fapt, problemele vasculare sunt una dintre cauzele principale ale extremitatii inferioare amputare la adulți mai în vârstă. Multe mai în vârstă adult protetice utilizatori sunt vulnerabile la probleme cardiovasculare care provin de la inactivitate.

Exercitii fizice regulate, de asemenea, imbunatateste forta musculara si creste rezistenta, oferindu-vă mai multă energie, spune Clinica Mayo Exercițiu ajută la livrarea de oxigen si substante nutritive la țesuturi și devine sistemul cardiovascular de lucru mai eficient, astfel încât să aveți mai multă energie pentru a merge despre activitățile de zi cu zi. Este, de asemenea, ajută la creșterea energiei prin promovarea somn mai bun. Acest lucru te ajută să adormi mai repede și dormi mai profund.

Ia înapoi de control. Există o mulțime de lucruri în viață pe care avem nici un control asupra. Dar cheia pentru o viață sănătoasă este concentrându-se pe ceea ce-ți gândurile și reacțiile lucrurile pe care le poate controla. Amintiți-vă de Rugăciune? Chiar și nereligioase oamenii pot beneficia de pe urma acestor cuvinte: Doamne, dă-mi seninătatea de a accepta lucrurile pe care nu le pot schimba; curajul de a schimba lucrurile pe care pot, și înțelepciunea de a cunoaște diferența.

" Withrow spus că aceasta este o regulă bună de degetul mare pentru managementul stresului. Acesta poate fi împuternicirea să se concentreze pe ceea ce poti controla si apoi da drumul din lucrurile pe care le pot.

Ca exercițiu, mananca bine, de obicei nu este ceva ce poate fi realizat peste noapte. Începe cu schimbări mici și se adaugă încet alegeri mai sanatoase alimente pentru dieta de zi cu zi. Dacă nu ați făcut deja acest lucru, reduceți consumul de alimente procesate și zahăr, și de a crește aportul de apă.

În dieta de zi cu zi, favoare legume proaspete și fructe, bucăți de carne macră, produse lactate cu grăsime scăzut și pâine din cereale integrale și cereale. Daca mananci frecvent, uita-te pentru grasime mai mic/mai mic de calorii opțiuni în meniu sau cere pentru mâncarea să fie pregătită într-un mod sănătos. De exemplu, în cazul în care salata-a prăjit pui pe ea, întreb dacă ai putea să pui la gratar in loc, sau de a înlocui cartofii prăjiți cu salată verde sau legume fierte.

Sunt de acord cu cele mai multe părți din ceea ce ai spus, dar aș dori să spun că regulile sunt foarte diferite în funcție de țara în care vă vorbesc despre. Am fost norocos pentru a vizita câteva ori și întotdeauna există oameni dispuși să plătească pentru noi aventuri, noi idei.

.. Foarte diferit de țara mea (Spania) în cazul în care nu există aproape 0 oportunități pentru antreprenori. Eu cred că a fi parte din această realitate de zi cu zi, face totul mult mai ușor.